“අද එන්නෙත් නැති හෙට එන්නෙත් නැති මගේ හුරතලේ.............................


“අද එන්නෙත් නැති හෙට එන්නෙත් නැති මගේ හුරතලේ.............................
Add caption

 අප්පා.......... එ කාලේ.. හරි හරියට මගෙත් එක්ක කෝලම් හතයි.
 බලන්ට එපැයි.. ඒකිගේ සිරික්කිය....
 සිනි බෝතලේට  පැණි හට්ටිය වැටුන වගේ..........
 හිනා වෙනවා..... රවනවා....... බනිනවා........
 අනේ අම්මේ...........

      උඹ තමා හරි හුරතලේ ඉතින්.....

 අනේ මට වෙන සිරික්කියක් ඕන නැ බන්.. උඹේ සිරික්කිය නැතත් මම ඔලුවේ  හදා  ගත්තු    මුඩුක්කුවක ට්‍රන්ක පෙට්ටියක් ඇතුලේ  උඹේ කෝලම් ගබඩා කරලා තියෙන්නේ.. හිටපු ගමන් මම ඕක අරන්.. පිහල කරලා අරන් තියනවා. එ මුඩුක්කුව කිසි පිළිවෙලක් නැ බන්. අර ට්‍රන්ක පෙට්ටිය විතරයි පට්ටට තියෙන්නේ..
     යාලුවෝ කිව්වා ඕක විසි කරලා අලුත් එකක් ගනින් කියල.. එහෙම කියපු සමහර උන්ට.. දැන් මුඩුක්කුත් නැ ඔන්න... පරණයි වගේ පෙනුනට.. කව්රුවත් දන්නේ නැ බන්.. ඒක හරිම පිළිවෙලයි කියල. ඔන්න ඉතින් පරණ බඩු කාරයන්ට සිල්ලරට ඕක විකුනන්ටනම් මම අපායට යනකම් ඉඩ තියන්නේ නැ..
     හැමෝම දිව්‍යලෝකේ යන්න හදන එකේ මම shape එකේ.. අපායට visa හදනවා. මොකද උඹ එහෙට එයි..  කියල මට හිතෙනවා.. අවුලක් නැ........... අපි දෙන්නා යමයටත්  ඉlove කරන්ඩ පුරුදු කරමු......... මට ආසයි  උඹත් එක්ක ලෝ දිය හැලියේ කිමිදීල  උඹව ඉම්බින්ට  මේ බොරුනම් උඹත් අපයටම එන්න ඕන.............
                                          නුඹ එන තුරු අපා මගේ හිදිකඩ මම බලා හිඳි.........................

  • Twitter
  • Beautifull love
  • You tube
  • Facebook
  • RSS

0 comments:

Post a Comment