මං පුංචි කාලේ ඉඳලම මගේ හිතේ මටත් නොදැනීම හරිම ලස්සන සිතිවිලි පහළ වුනා... මම දන්නේ නැ ඒ ඇයි කියලා... කාලයාගේ ඇවෑමෙන් මට තේරුණා ඒකට හේතුව... එයා ඉන්නේ  අත නුදුරු මානයේ. පුංචි කාලේ ඉඳම්ම අපි හොඳින් අඳුරනවා.. ඒ ලෙන්ගතු කම අපිටත් හොරෙන් අපේ හිත වල ලැගුම් ගත්තේ අපිට නොතේරෙන වයසේදිමයි..තරුණ කමත් එක්ක සිතිවිලි විසිරිලා යන්න පටන් ගත්තා .. අපි අපේ කියලා ලෝකයක් හදන්න හීන මැවුවා....

 එක්තරා තරුණ හදවත් දෙකක්... කුඩා අවදියෙහි පටන්ම එකිනෙකා හරිම සමීපෙන් ඇසුරු කළා... ඔවුන් ඔවුන්ගේ ජීවත වල ඔවුන් සමගම බොහෝ කාලයක් කළ ගෙවුවා... ඒ මිතු දම තරුණ සිතිවිලි සමග ප්‍රේමාන්විතයක් බවට පත් වෙන්න මේ හැමදේම බල පාන්න ඉඩ ඇති. ඔවුන් මොහොතකටවත් නොදැක ඉන්න නැතිව ඇති...

 නමුත් කල් ගත වෙනකොට අපිට මේ සමාජ ක්‍රමයත් එක්ක අපි අපි හරිම දුරස් කියල මට වැටහෙන්න පටන් ගත්තා... මොන දේ වුනත් අපිට අපි නැතිව බැරි වෙන්න තරමටම අපි ලං වෙලා.. එත ඒ සිනහවෙන් මම  ලෝකයක් දකිනවා.. මගේ මුළු ලෝකයම ඒ හිනාවෙන් හරිම ලස්සන වෙලා.. ඒත් ඒ හිනාව මට හිමි නැහැ. අපේ සම්බන්ධය දැනුනාම... එයාගේ දෙමව් පියන් අපිට තහංචි දැම්මා.. මගේ පව්ලේ අය හරිම අසරණයි.. එයාලට කරන්න පුළුවන් එකම දේ මට මේ දේවල් වලින් ඈත් වෙන්න කියන එකම විතරයි.. මටත් එයාව දකින්නේ නැතිව ඉන්නම බැහැ.. ඒත් එයාව බලන්න කිසිම විදියක් නැහැ.. හැම තැනිම්ම අපිට මුර දාල.

 අපි හිටියේ හරිම ලග නිවාස දෙකක ... එහා පැත්තේ ඉන්නේ එයාලා... ඒත් අපේ පුංචි පැලත් එක්ක එයාලගේ මහා මන්දිරේ................ අනේ මන්ද. ඒත් අපි හරිම ඈතක ඉන්නවා වගෙයි තේරුනේ. අපි දුප්පත් මිනිස්සු .. එයාලගේ හැමෝම හරිම ධනවත් කුලවත්... අපිට බැහැ,,, ඒ අයත් එක්ක පෑහෙන්න.. ඒ හැමෝම අපිට විරුද්ධයි .  ඒත් මොනේ දේ වුනත් අපි හදවතින් හැමදාම අපේ..

සමාජ ක්‍රමයත් එක්ක.. ධනය කුලය යන සාධක මත බොහෝ පෙම් සම්බදතාවන් වලට අද වගේම හැමදාම බාධක තිබුනා.. මේ හැමදේම වෙනකොට ආදරේ රසවත් කියලා කතාවට කිව්වත් ඒ රස ඇති වන්නේ දවසක එක් වන්නට හැකි උනොත් පමණයි, මෙම තරුණයා.. දිලිදු පවුලක උපන් අයෙක්.. ඔහුට කරන්නට කිසි දෙයක් නැහැ.. ඔහු තමාගේ හිතේ තියන දේ කියන්නේ.. එයින් හෝ යම් සැහැල්ලුවක් හිතට ලබා දෙන්න ..

 නිර්මාණ කරුවා බොහොම සැහැල්ලු වචන ප්‍රමාණයක් භාවිතයට ගනිමින්... කියන්නට අවැසි දේ ශ්‍රාවකයාට හදවතට දැනෙන්න යමක් කියන්න උත්සහ ගන්න බවක් පෙනේ. බොහොම සියුම් වදන් වලින් සමීප කරන මෙම ගීතය හදවතට දැනෙන්න ... සංගීතයත් ගායනයත් එක්මුසු වූ නිසා... බොහොම කාලයක් අපේ හදවත් වල ලැගුම් ගත් ගීතයක්.  පුනරුක්ති වැනි දෝෂ බැලූ බැල්මට පෙනුනත්... ඒ හැම දෙයක්ම පසකලා ශ්‍රාවක සිත් පිනවීමට හැකි වූ මෙම නිර්මානයත්... අපේ ගීත කලාවේ හරිම වැදගත් නිර්මාණයක්...
                      

                                         බුද්ධික සඳරුවන් සේනානායක 

  • Twitter
  • Beautifull love
  • You tube
  • Facebook
  • RSS

0 comments:

Post a Comment