ඔබ ගාව මම ඉන්නෙමි


තාරුණ්‍යයේ. නැවුම් මල් මිටක් 
තුරුළු කරන් පෙම් රස වෑහෙන තුරු  සෙනෙහසේ නාමයෙන්  ආදරය විදින්නට ...
පෙම්වතුන් ගේ සතුට සපිරි අවිහිංසක බලාපොරොත්තුව...
                                විවාහය.....



    මනෝ ලෝක දස දහස් ගණනක නිදි පරාජය කොට දෙනෙත් හැර සිහින දකින්නෝ...පෙම්වතුන්ම නොවේද?... සඳ එළියේ තරු බලාන... අහස් ගඟට කවි ලියන්න සමත්තෝ.... පෙම්වතුන්ම නොවේද?... අනුන් සැවොම සතුටු වෙන විට බිම බලාන තනියම සිනාසෙන ඇත්තෝ... පෙම් රස විඳින ඇත්තෝ... නොවේනම්... කවුරුන්ද...

ඒ සැම දනාගේම අවිහිංසක සිහින සාප්පුවේ... ජීවත් වෙන්නේ... ඔවුන්ම පමණක් නොවේද?.... පැතුම් පතන්නේ...හොර රහසේම... අපි අපේම වන්නේ... කෙදිනද... අපටම සෙනෙහසින් බරවුණු කැදැල්ලක් තනන්නේ කවදාද?.... ලෙසින්මය... 

             දින ගනිමින් සිටි දවස පැමිණි කල... බොහෝම හැඩට සැරසීගෙන එන්නේ තම අනාගත සහකාරිය සහකරු තමන්ගේම කර ගන්න... කොපමණ කාලයක්නම් බලා සිටියද... අද අපි අපේම වෙලා... මේ සුන්දර රාත්‍රියේ මගේ පපුවට තුරුල් වෙන්න සදහටම සෙනෙහස විඳින්නට ඔයා අද මගේ ළඟටම ඇවිල්ලා... 
             
 තනිවෙලා මේ ගයන්නේ ඔයා ගැනමයි මම... මම ඔයාට ඈත පෙනෙන තරු මල් කඩාන ගෙනත් දෙන්නම්... මට බැරි නැහැ . ඔයා මගේ ළඟ ඉන්නකොට මම මුළු ලෝකෙම රජ වුනා වගේ... මට කරන්න බැරි දෙයක් නැහැ, සත්තයි. ඔයා මට කියනවනම්... මම තරු වුනත් කඩලා ඔයාට ගෙනත් දෙන්නම්....

ඇත්තමයි අර ඈත මැණික් කැට ලෙසින් දිලෙන්නේ.... අර තරු වගේ නිවෙන්නේ... තරු නෙමේ... මට කියන්න... ඒ මේ මගේ ළඟ ඉන්න සිධන්ගනාවිගේ ඇස් නේද?... හ්ම්... මටනම් මේ දෙනෙත් ඒ හැමදේකටම වඩා වටිනවා.. හරිම ලස්සනයි.. මගේ වාසනාව ඔයයි... කවදාවත් මේ සෙනෙහස අඩු වෙන්නේ නැහැ.. මම පොරොන්දු වෙනවා... හැමදාමත් මේ වගේමයි... මම දන්නවා ඔයත් එහෙමමයි....

මගේ මුළු ජීවිතේටම අර්ථයක් දුන්නේ ඔයා.... මගේ හදවත හැමදාමත් සනසන්නෙත් ඔයාමයි... ඉතින් මගේ තුරුලේ නිදන්න අවසර තියෙන්නේ හැමදාටම මගේ රත්තරන්ටම විතරයි... මම පොරොන්දු වෙනවා මේ ලස්සන මොහොතේ.... ඔයාටම විතරයි... හැමදාම කියලා.... මගේ හදවතිම්ම....

අපි දෙන්නා මේ වගේ හැමදාම සෙනේ හසින් ඉඳියි.... නමුත් අපිට මේ අත්මෙන් සමු ගන්න වෙයි... දුකයි... ඒත් එතනින් පස්සෙත් මම හොයන්නෙත් ඔයාවමයි.. සත්තමයි . මට ඔයාගෙන් තොඅර ලෝකයක් නැහැ.

පෙම්වතුන් දෙදෙනෙකු බලාපොරොත්තු වූ ඒ සුන්දරත්වය මල්පල ගන්වමින් මනමාල ගමනේ සුන්දරම යාමය පසු කරන තරුණ හදවතක් තම පෙම්වතිය ගැන වර්ණනා කරමින්.. නිම නොවූ සතුට ප්‍රකාශ කරන අන්දම කෙතරම් අපුරුවට නිර්මාණ කරුවා වටහා දී තිබෙනවද,,, ඇත්තෙන්ම මෙහිදී කවියා බොහෝම අපුරු රූපක ආදී යොදා ගනිමින් නිර්මාණය කල මෙහි... ගැඹුරු අරුතක් බැලූ බැල්මට නොපෙනුනත්...

     "මතු ජීවිතේදි......... මෙලොවෙන් තුරන් වී........"  යන අන්තරා කොටසින්... මෙම තරුණයා... බුදු දහම කෙරෙහි ඇති නැඹුරුව පෙන්වාදීමට කවියා උත්සහ දරා සිටිනවා,,, ඒ කාලෙදිත් ඔහු පතන්නේ ඇයවමයි... බුදු දහමට අනුව මරණින් මතු සිදු වන ක්‍රියාවන් දක්ෂ ලෙසට‍ පද නැංවීමට කවියා බොහෝම සැලසුම් ආකාරයේ සාහිත්‍ය නිර්මාණයක් කර තිබෙන බව කිව යුතුමය... එමෙන්ම.. බෞද්ධ ආගමේ සිල්වතකු හැටියට ජීවත් වන්නන්.. ගේ... සෙනේ හස... ආදරය කෙතරම්ද යයි... අපුරු අවබෝදයක් ශ්‍රාවක හදවතට දෙන්නට තරම් අපුර්විත නිර්මාණයක් ලෙස මෙම සුන්දර නිර්මාණය අපේ කළා කෙත අස්වැද්දු අතර පල නෙලීමට අපට මහා අස්වැන්නක් ලබා දුන්නේ... අපෙන් වෙන්වී ගිය විරහ ගීත ලොව රජු... මිල්ටන් මල්ලව ආරච්චි  මයන්මය ය.....


                                      බුද්ධික සඳරුවන් සේනානායක            

  • Twitter
  • Beautifull love
  • You tube
  • Facebook
  • RSS

0 comments:

Post a Comment