මම free මේ වෙලාවේ.


ඔලුව පුපුරන්ට වැඩ ඔන්න.. ඔයා ගැන වද වෙන්ට මටනම් වෙලාවක් නැ හොදද?.....

තරහද?.....
                කතා කරපන්,, තරහද?.... කතා කරපන්..... ආ.. දැන් උඹ මුනිවත රකිනවා නේද?...
                උඹ කතා නොකරන්නේ,, අම්බානෙක මගේ පපුව ගැහෙන හඬ අහන්ට වෙන්ඩ ඇති...
                එහෙනම් අහපන්කෝ...........

                                Lab dab. Lab dab. Lab dab. Lab dab.

                        කියල ඇහෙන්නත්තේ.... උඹේ නම ඇහෙනවද බලපන්...
මට උඹ ළඟ හුරතල් වෙන්ට ඕන කමක් නැ.. අල්ලන ඉම්බින්ට ඕනත් නැ... හැබැයි ...........
උඹේ නපුරු කමක්වත් පෙන්වනවානම්.... උඹට පිං.....
අකාලෙට වැටෙන පොල් වගේ මගේ පපුව හිටපු ගමන්  උඹේ නමින් ගැහෙන්නෙ නැ බන්...
කළුතර මෝයෙන් මුහුදට වතුර ගහනවා වගේ සද්දෙට නොනැවතීම පපුව උඹේ නමින් ගැහෙනවා........ දඟලන්නේ නැතිව අහපන්...
         
         මේ වෙලාවේ මම free සද්ද නැතිව අහනන් ඉඳපන්... ...................................................


  • Twitter
  • Beautifull love
  • You tube
  • Facebook
  • RSS

0 comments:

Post a Comment